برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1403/02/09 - 12:12
  • - تعداد بازدید: 221
  • - تعداد بازدیدکننده: 215
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی

ارتقاء کیفیت خدمات و تکریم ارباب رجوع در اولویت دانشکده دندانپزشکی

نقش طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در دانشکده دندانپزشکی دوشنبه های هر ماه

یکی از شاخص های سنجش کارآمدی و توسعه از جمله در بخش های درمانی ، رضایت مردم از خدمات دستگاه های دولتی است ؛ که برای ارتقاء آن دانشکده دندانپزشکی ارومیه در نظر دارد روزهای دوشنبه هر ماه طرح تکریم ارباب رجوع را اجرا کند . مولفه هایی از قبیل سرعت ، صحت و دقت در کار مراجعان ، چگونگی برخورد با آنها و اطلاع رسانی مناسب از جمله اهداف " نقش طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری " و از مهمترین عواملی هستند که باعث دگرگونی و بهبود اوضاع اداری می شوند. این مطالعه به صورت توصیفی براساس پرسشنامه هایی انجام می گیرد و در فرایند ارزیابی این طرح از مراجعه کنندگان نظرسنجی به عمل می آید و با توجه به نتایج بدست آمده لازم است کلینیک با برنامه ریزی صحیح و اصلاح و بازنگری فرآیندها نسبت به کارسنجی و کوتاه کردن فرآیندهای انجام کار و اطلاع رسانی صحیح اقدام نماید .

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 5333
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب